Kvalitní výuka jazyků za rozumnou cenu

 

 

S námi se učíte cizí jazyky:

> Efektivně

> Podle vlastních časových možností

> Vlastním tempem

> Se zkušenými lektory

> Na místě, které si sami vyberete

 

To i mnoho dalšího Vám nabízejí Jazyky individuálně!

 

Jazyková úroveň

Jazyková úroveň kupinových kurzů vychází ze Společného evropského referenčního rámce (SERR). Pomocí šestice stupňů definuje základní úrovně pokročilosti uživatelů daného jazyka.
 
Před nástupem do individuálního jazykového kurzu potřebujeme znát  jen vaši přibližnou jazykovou úroveň. Přesnou úroveň jazyka zjistí lektor na první lekci a přizpůsobí ji svoji výuku - nemusíte se strachovat, pokud náhodou bude spadat trochu někam jinam..
 
Velmi důležité je stanovení úrovně před nástupem do skupinového kurzu, protože se vždy snažíme, aby si úrovně jazykových schopností členů skupiny odpovídaly.
 
Pokud si nejste jistí do které úrovně spadáte, obraťte se na nás a zajistíme Vám bezplatné a nezávazné otestování naším lektorem.
 
 

Najděte si svoji jazykovou úroveň:

Stupeň A1: Rozumí známým každodenním výrazům a zcela základním frázím, jejichž cílem je vyhovět konkrétním potřebám, a umí tyto výrazy a fráze používat. Umí představit sebe a ostatní a klást jednoduché otázky týkající se informací osobního rázu, např. o místě, kde žije, o lidech, které zná, a věcech, které vlastní, a na podobné otázky umí odpovídat. Dokáže se jednoduchým způsobem domluvit, mluví-li partner pomalu a jasně a je ochoten mu/jí pomoci.

Stupeň A2: Rozumí větám a často používaným výrazům vztahujícím se k oblastem, které se ho/jí bezprostředně týkají (např. základní informace o něm/ní a jeho/její rodině, o nakupování, místopisu a zaměstnání). Dokáže komunikovat prostřednictvím jednoduchých a běžných úloh, jež vyžadují jednoduchou a přímou výměnu informací o známých a běžných skutečnostech. Umí jednoduchým způsobem popsat svou vlastní rodinu, bezprostřední okolí a záležitosti týkající se jeho/jejích nejnaléhavějších potřeb.

 

Stupeň B1: Rozumí hlavním myšlenkám srozumitelné spisovné vstupní informace týkající se běžných témat, se kterými se pravidelně setkává v práci, ve škole, ve volném čase atd. Umí si poradit s většinou situací, jež mohou nastat při cestování v oblasti, kde se tímto jazykem mluví. Umí napsat jednoduchý souvislý text na témata, která dobře zná nebo která ho/ji osobně zajímají. Dokáže popsat své zážitky a události, sny, naděje a cíle a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány.

Stupeň B2: Dokáže porozumět hlavním myšlenkám složitých textů týkajících se jak konkrétních, tak abstraktních témat včetně odborně zaměřených diskusí ve svém oboru. Dokáže se účastnit rozhovoru natolik plynule a spontánně, že může vést běžný rozhovor s rodilými mluvčími, aniž by to představovalo zvýšené úsilí pro kteréhokoliv účastníka interakce. Umí napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat a vysvětlit své názorové stanovisko týkající se aktuálního problému s uvedením výhod a nevýhod různých možností.

Stupeň C1: Rozumí širokému rejstříku náročných a dlouhých textů a rozpozná implicitní významy textů. Umí se plynule a pohotově vyjadřovat bez zjevného hledání výrazů. Umí jazyka užívat pružně a efektivně pro společenské, akademické a profesní účely. Umí vytvořit srozumitelné, dobře uspořádané, podrobné texty na složitá témata, čímž prokazuje ovládnutí kompozičních útvarů, spojovacích výrazů a prostředků koheze.

Stupeň C2: Snadno rozumí téměř všemu, co si vyslechne nebo přečte. Dokáže shrnout informace z různých mluvených a psaných zdrojů a přitom dokáže přednést polemiku a vysvětlení v logicky uspořádané podobě. Dokáže se spontánně, velmi plynule a přesně vyjadřovat a rozlišovat jemné významové odstíny dokonce i ve složitějších situacích.


Převzato z dokumentu Společný evropský referenční rámec pro jazyky, kapitola 3, str. 24.